Jeep Safari - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marieke & Bart - WaarBenJij.nu Jeep Safari - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marieke & Bart - WaarBenJij.nu

Jeep Safari

Door: Marieke en Bart

Blijf op de hoogte en volg Marieke & Bart

06 Maart 2011 | Nepal, Kathmandu

Goede morgen allemaal !
Super bedankt voor alle leuke reacties op onze voorgaande berichtjes !
We hebben weer even een plek gevonden met internetaccess en kunnen weer een mooi berichtje voor jullie typen.

We zijn nu net 2 dagen in Sauraha, bij het Chitwan National park, een must tijdens elk bezoek aan Nepal!
Ons programma staat hier vol met leuke uitjes. Gisteren was olifanten dag!
Olifanten wassen in de rivier, olifantensafari (met 4 nederlanders in een klein mandje op de rug van een olifant, best proppen)
Vandaag doen we het rustiger aan: vanochtend voor het ontbijt op een vogelspot wandeling geweest en vanmiddag sluiten we af met een jeepsafari ! Ben benieuwd wat we dan te zien krijgen !

Vandaag afscheid genomen van Heleen en Jos, 2 nederlanders waar we de laatste dagen mee op getrokken hebben.

Gisteren ook nog een speciaal bezoek gebracht aan het locale Health center met Keshav. Mooi om zo veel mee te krijgen van de locale bevolking en het locale reilen en zeilen.

Morgen gaan we naar Prasauni, wordt een bijzondere dag. Vandaag nog even lekker uitrusten.
Tot de volgende update! Groetjes !!
:SMS update:: 8 maart 2011 :
Gisteren op bezoek geweest bij aama en buwa in het dorp! Ze waren heel erg blij om ons te zien! En de foto's van brigit werden enthousiast door iedereen bekeken! Bart viel gelukkig ook erg in de smaak, we mogen nog eens terug komen! Vandaag verder lumbini bezocht, de geboorteplaats van boedha.

:SMS update:: 9 maart 2011 :
Even een update vanuit Tansen/Palpa..
Vandaag een relatief korte rit naar Tansen, het laatste stuk ging door de bergen, waanzinnig mooie vergezichten gehad. Het eten van gistermiddag is ons beiden niet zo heel goed bevallen, dus was het gisteravond druk op de wc, gelukkig maar even.. We zitten nu in de cottage van het hotel, het was vol. Nóg rustiger.. wel een eind lopen. Nu even van de rust genieten, morgen wordt een lange dag.. naar Pokhara, ca. 6 uur rijden. Tot de volgende update, blijf lezen en schrijven! Groetjes, Bart en Marieke

• 06 Maart 2011 - 07:00

Mark En Chantal:

Hoi Bart en Marieke,

Wat een belevenissen allemaal. Erg sjiek, veel plezier verder en een mooi weerzien gewenst in Prasauni.
    Groetjes, Mark en Chantal

• 07 Maart 2011 - 07:36

Martijn:

Dag Marieke en Bharat of (Borat),
    Leuke verslagen en mooie verhalen, ben benieuwd naar de foto's...
    Groeten uit rustig Zeeland,
    Martijn

• 08 Maart 2011 - 13:23

Winnie:

Lieve Marieke en Bart,

Mooi te horen dat aama en buwa zo blij waren je te zien.
    Wat betreft ophalen op Schiphol: ik zal er zijn.

Liefs en nog heel veel plezier.

Mama

• 08 Maart 2011 - 14:55

Jos & Heleen:

Nog heel veel plezier op jullie verdere reis. Pokhara is echt de moeite waard. De bergen hebben veel indruk op ons gemaakt. Succes met de trekking daar.

Groetjes,

Jos & Heleen

• 09 Maart 2011 - 07:07

Annie:

Lieve Bart en Marieke,
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal
    beleven. Ben heel benieuwd naar
    de 'foto's.