Holi (festival of colors) in Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marieke & Bart - WaarBenJij.nu Holi (festival of colors) in Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marieke & Bart - WaarBenJij.nu

Holi (festival of colors) in Kathmandu

Door: Bart en Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke & Bart

19 Maart 2011 | Nepal, Kathmandu

Onze laatste dag in Nepal.....
We sluiten af op een nationale feestdag: Holi! Oftewel het kleurenfestival. Als tourist lopen we grote kans om op straat bekogeld te worden met gekleurd poeder of water. Dus de oude kleren aan voor de laatste paar uren dat we de stad onveilig kunnen maken.

En vanmiddag hebben we afgesproken met Keshav voor de lunch.
De tassen zijn verder gepakt, de souvenirs ingeslagen (voor iedereen wat moois! wees gerust) en het vliegticket geboekt.

De 3 weken zijn voorbij gevlogen, we zijn nog steeds vriendjes en vanaf maandag zijn we weer gewoon "online" in NL......

Namaste ! Bart en Marieke
:SMS update:: 19 maart 2011 :
Tussenstop in Sharjah, Bahrein was toch niet zo veilig.. Alleen jammer dat we er nu niet uit mogen. Rustig afwachten tot we weer de lucht in gaan..

• 19 Maart 2011 - 09:49

Isabelle:

Jammer voor jullie dat het feest weer bijna voorbij is. Goede terugreis en welkom terug in het koude kikerlandje.

• 19 Maart 2011 - 11:39

Angelique:

Tijd gaat snel als je het leuk hebt. Jammer is dat :-( Hele goeie reis naar huis gewenst!! Gelukkig komen jullie terug in Nederland nu het zonnetje hier ook eindelijk schijnt :-)

Groetjes Angelique

• 19 Maart 2011 - 14:37

Mariska:

Blij dat het zo leuk is geweest, zal wel wennen zijn om weer jullie gewone leventje in Nederland op te pakken!
    Maar wees gerust, ook hier schijnt momenteel de zon en uit de wind is het best aardig vertoeven...
    Goede vlucht en tot snel!

• 19 Maart 2011 - 17:01

Winnie:

Lieve Marieke en Bart,

Bereid me voor op een korte nacht. Hoop jullie veilig en wel op Schiphol te begroeten!
    Warme broodjes als ontbijt: goed idee?

Liefs,

mama

• 19 Maart 2011 - 22:46

Winnie:

Leuk bericht te lezen terwijl jullie vliegen!

Tot straks!