Pokhara, Poon Hill Trekking - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Marieke & Bart - WaarBenJij.nu Pokhara, Poon Hill Trekking - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Marieke & Bart - WaarBenJij.nu

Pokhara, Poon Hill Trekking

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke & Bart

10 Maart 2011 | Nepal, Pokhara

Goede morgen allemaal,
Vanochtend zijn we na een lange rit in de jeep aangekomen in Pokhara.
Het was wel een erg mooie rit en we hebben veel van de himalaya kunnen zien doordat er geen bewolking was.
Oftewel super mooi om de echte grote bergtoppen te zien !

Verder vandaag de tassen ompakken voor onze 5-daagse trektocht naar Poonhill! We gaan samen met 1 gids en 1 drager op pad en hopen nog meer mooie berglandschappen te zien !
En poonhill bij zonsopkomst schijnt geweldig te zijn....
Dat gaan we meemaken !

Afgelopen nacht hebben we doorgebracht in Tansen, Palpa.
Omdat ons hotel helemaal vol zat werden wij ondergebracht in een "cottage". Bij aankomst met de jeep alleen een hutje van leem en koeienpoep te zien....we kregen het een beetje benauwd maar gelukkig bleek er nog een gastenverblijf verstopt op het stukje heuvel!
Aan de goede kant van de berg zodat we een fantastisch uitzicht hadden.
Tevens genoten van een mooi sterrenhemel, zo zie je die niet meer in Nederland waar er gewoon 24 uur per dag stroom is.
(om nu te kunnen internetten is er zelfs speciaal een aggregaat aangezet) Maar nu is iedereen weer helemaal op de hoogte van het laaste nieuws ! Dank je wel voor al jullie leuke reacties!

Liefs Marieke en Bart
:SMS update:: 15 maart 2011 :
Terug in pokhara na onze trektocht naar poonhill! We zijn moe en vies maar het was het allemaal waard! Het annapurna gebergte is echt onwijs mooi!

• 11 Maart 2011 - 20:32

Isabelle:

Hallo Marieke en Bart,
    Klinkt fantastisch allemaal. Wel een heel verschil met mijn tripje naar New York oftewel jullie zitten in een heel andere wereld. Genoet ervan.
    Liefs, Isabelle