Durbar square - Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marieke & Bart - WaarBenJij.nu Durbar square - Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marieke & Bart - WaarBenJij.nu

Durbar square - Kathmandu

Door: Marieke & Bart

Blijf op de hoogte en volg Marieke & Bart

28 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Goeiemorgen allemaal, de eerste update vanuit Nepal. De heenreis is prima verlopen, we zijn ca. 2 uur voor de geplande tijd aangekomen in Kathmandu (daar kan de NS nog wat van leren..), zie je maar weer dat de wind in de rug aardig kan helpen. Allebei gaar van de reis, dus hebben we het zaterdag niet al te laat gemaakt. We werden afgehaald door Keshav, een kennis van Marieke, die ons bij het Imperial Guesthouse heeft afgezet. We hebben een kamer op de top floor, met riant balkon annex dakterras.. foto's en verdere toelichting laten we voor thuis :-)
Gisteren hebben we verder kennis gemaakt met Kathmandu, de drukte en het gegons is werkelijk mooi om mee te maken. Te voet naar Durbar square, waar we de tempels hebben bekeken en de woning van Kumari hebben gezien. Vandaag verdere plannen gemaakt.. we houden jullie op de hoogte.. :-)