Helena's special breakfast ! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marieke & Bart - WaarBenJij.nu Helena's special breakfast ! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marieke & Bart - WaarBenJij.nu

Helena's special breakfast !

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke & Bart

28 Februari 2011 | Nepal, Kathmandu

Onze eerste ochtend begonnen met een geweldig lekker ontbijtje op het dakterras op de 8e verdieping van Helena's restaurant met uitzicht over de gehele kathmandu vallei !
Brings back memories !
:SMS update:: 28 februari 2011 :
De eerste keer dhaal baat gegeten.. met mijn handen.. en lekker! We zijn uitgenodigd bij Keshav, leuk!

• 28 Februari 2011 - 07:54

Brigit:

Wat goed Helena's is weer open! Vorig jaar waren ze aan het verbouwen, dus dat stukje sentiment is aan mij voorbij gegaan. Blijft toch een super plek om je dag te beginnen, of niet? Heel veel plezier daar en mooi dat Bharat de foto's leuk vond.
    Liefs Brigit

• 28 Februari 2011 - 08:17

Winnie:

Lieve Marieke en Bart,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn!
    Veel plezier daar.

Liefs,

mama

• 28 Februari 2011 - 09:13

Isabelle:

Klinkt goed allemaal. Veel plezier!

• 28 Februari 2011 - 18:51

Chantal En Mark:

Hallo Bart en Marieke,

Fijn dat jullie genieten. Leuk om jullie reisverslagen te lezen.

Liefs en veel plezier verder,
    Chantal en Mark, pap en mam

• 01 Maart 2011 - 14:48

Martijn:

Getver wat een rotleven hebben jullie... 20gr en morgen 23! Dhaal Baat smaakt dat net als vlaai of meer een Bolus en Hebben ze er ook tunnels?
    Groet en geniet ze,
    Martijn

• 02 Maart 2011 - 05:31

Marieke & Bart :

@brigit: Helena's is en blijft geweldig, binnen inderdaad een stuk opgeknapt maar ze zijn nog steeds aan het werk op bepaalde etages. Gelukkig is het dakterras gewoon open.
    Gisteravond bij Bharat thuis gegeten, super leuk en gezellig. Zijn dochter is echt groot geworden en zijn zoontje van ruim 1 jaar een echte dondersteen. Ook zijn vrouw was erg blij om ons te zien oftewel een super ervaring !
    Liefs Marieke

• 02 Maart 2011 - 05:35

Marieke & Bart :

@Martijn: Bart wordt snel thuis gemaakt in de Nepalese keuken !
    Met zijn handen eten gaat hem goed af ondanks de beperkte instructies...

En naast Dhaal Baat vullen wij onze buikjes met momos, pakauda's, lassidrankjes en er is in kathmandu een overschot aan goede bakkers voor de lekkerste taartjes, koekjes en broodjes !
    Oftewel we komen niets te kort ! hihi
    Groetjes uit een zonnig nepal
    ps: nog geen tunnel gezien.......

• 05 Maart 2011 - 18:33

Evelien:

Hoi Marieke,
    geweldig om je ervaringen te lezen......in november ga ik na 8 jaar weer terug. Ik zie dat Brigit ook heeft gereageerd op je berichtjes. Tja, als je eenmaal in Nepal geweest ga je altijd weer terug....